Програма для EXPO 2021

16 ЧЕРВНЯ

08:00 – початок реєстрації учасників
10:00 – початок роботи конференц-залів

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №1
10:00 – 12:00
Аналітика. Тренди та тенденції на ринку рітейлу
10:00 – 10:20Анна Ільчук (Генеральний директор, Nielsen Україна та Білорусь)
презентація “Головні тренди CPG ринку 2021 року”
Тези:
• Розвиток українського Consumer Packaged Goods ринку. Вплив пандемії на споживання протягом різних етапів
• Ключові зміни в рітейлі та структурі каналів продажів
• Зміни уподобань споживачів під впливом пандемії.
10:20 – 10:40В’ячеслав Склонний (Комерційний директор, Фокстрот)
презентація “Клієнт 2021 року: портрет, звички та очікування”
Тези:
• Як змінився клієнт з березня 2020 року
• Споживацькі настрої та нові інтереси, зумовлені «ковідним» періодом
• Як, де і на чию користь покупець робить вибір, голосуючи своїм гаманцем.
10:40 – 11:00Катерина Черних (Директор з маркетингу та розвитку бренда, Ашан Рітейл Україна)
презентація “Як змінилась поведінка клієнтів та які тренди у 2021 році у фуд-рітейлі онлайн та офлайн”
Тези:
• Паркур клієнта: хто тепер головний? Як вимушеність переростає в звичку
• Що ми їмо тепер?
• Фуд офлайн vs онлайн: чи замінить одне інше?
• Ситуативний маркетинг
• Бренд рітейлу – більше, ніж магазин: емоційна складова в житті клієнта.
11:00 – 11:20Павло Щербаков (Генеральний директор, Consulting for Retail)
презентація “Як дані допомагають об’єднувати зусилля постачальників і рітейлерів в боротьбі за покупця?
Тези:
• Приклади успішних колаборацій
• Бар’єри, які заважають укласти союз
• Можливі моделі співпраці рітейлерів і постачальника
• Скільки сьогодні втрачає кожен рітейл та постачальник, не використовуючи можливість колаборації?
11:20 – 12:00Панельна дискусія
Питання дискусії
• Чим живе рітейл сьогодні? Які виклики переживає?
• Тренди в рітейлі. Реалії України.
• Інновації та технології в рітейлі. Критерії вибору.
• Трансформації рітейлу. Сustomer value prоposition.
• Customer Journey клієнта. Паркур клієнта чи емоційний фріран?
Спікери панельної дискусії:
Тетяна Карлова (СЕО, Invogue Fashion Group)
В’ячеслав Склонний (Комерційний директор, Фокстрот)
Катерина Черних (Директор з маркетингу та розвитку бренда, Ашан Рітейл Україна)
Модератор сесії:Лана Артеменко (Strategist. Marketing transformer, Екс-маркетинг директор BUILDING MALL, Piquadro, Attributе, AttributeTime, Swiss Attribute)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №1
10:00 – 12:00
Власні торгові марки
10:00 – 10:20Руслан Дробот (Sales Director, PJSC VGP, Ruta)
презентація “Трансформація ролі приватних торгових марок”
Тези:
• Погляд на приватні торгові марки з боку постачальника
• Еволюція від ціни до цінності
• Можливості для спільного розвитку ринку постачальника та рітейлера
10:20 – 10:40Галина Ободець (Директор департаменту ВТМ, EVA)
презентація “Як змінилося ставлення та сприйняття покупцями товарів під ВТМ в зв’язку з пандемією і закритими кордонами. Інноваційні підходи в роботі з ВТМ”
Тези:
• Від конкурентоцентричності до клієнтоцентричності
• Ключові зміни у системі роботи з виробниками. Фокус на експертність та прозорість
• Майбутнє ВТМ, експертний погляд.
10:40 – 12:00Панельна дискусія
Питання дискусії:
• В яких категоріях товарів та цінових сегментах вигідніше розробляти ВТМ і чому
• Як змінилося ставлення та сприйняття покупців товарів під ВТМ у зв’язку з пандемією та закритими кордонами. Інноваційні підходи в роботі із ВТМ
• Покоління Z – це майбутні споживачі. Чи будуть вони потребувати і цікавитись продуктами ВTM?
• Вплив прискорення зростання електронної комерції на ВТМСпікери панельної дискусії:
Максим Пятаков (Директор дирекції громадського харчування, WOG)
Руслан Дробот(Sales Director, PJSC VGP, Ruta)
Галина Ободець (Директор департаменту ВТМ, EVA)
Катерина Дубровіна (Керівник напряму ВТМ, Metro Cash & Carry Ukraine)
Роман Гарбуз (Керівник відділу ВТМ, Фокстрот)Модератор сесії: Наталія Колодій (Керівник проектів RDA, бізнес-коуч для retail-бізнесу та франчайзингу)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №3

Сесія №1
10:00 – 11:30
Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень
10:00 – 10:20Ольга Насонова (Директор, Ресторанний консалтинг)
презентація “Актуальні тенденції ресторанного ринку України”
Тези:
• Що сталося з ресторанним ринком України під час пандемії. Які формати виживали і чому. Основні причини закриття.
• У якому напрямку розвивається ресторанний ринок України в 2021 році і чому. Як вдається подолати наслідки кризи, успішні кейси.
• Як буде розвиватись ресторанний ринок, прогнози та обґрунтування.
10:20 – 10:40Сергій Гусовський (Ресторатор, співзасновник компанії «Ресторани Гусовських», координатор правління НРАУ)
презентація “Актуальна класика vs. Вічні цінності”
10:40 – 11:00Андрій Єлісєєв (Засновник, This is Пивбар)
презентація
11:00 – 12:00Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Які секрети виживання ресторанного бізнесу у важкі часи, власний досвід
• Власна доставка або партнерство зі службами доставки – міфи, труднощі та переваги
• Які трансформації переживає мережа
Які інновації плануються впроваджувати в найближчому майбутньому і т.п.Спікери панельної дискусії:
Олександр Савілов (Співвласник, Salateira)
Дмитро Погребицький (Співзасновник компанії Pesto Family, Мережа ресторанів Pesto Cafe, Vapiano, Mister Twister)
Сергій Гусовський (Ресторатор, співзасновник «Ресторани Гусовських», Координатор правління Національна ресторанна Асоціація України)
Андрій Єлісєєв (Засновник, This is Пивбар)Модератор сесії: Ольга Насонова (Директор, Ресторанний консалтинг)

12:00 – 12:30
КАВА-ПАУЗА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №2
12:30 – 14:00
Інноваційні рішення та технології.
Блок 1
12:30 – 12:50Дмитро Духоборов (Керівник відділу медіа маркетингу, MOYO)
презентація “Гра на території ЦА. Кібер-спорт – вплив через розвагу”
Тези:
• Організатори та бренд – як їх подружити
• Специфіка промо
• Технічні особливості підготовки
• Бюджетування
• Цілі і результати
12:50 – 13:10Юлія Носова (СЕО, Інноваційний Страховий Капітал) та Олег Черняк (Head of BD CHI Software) презентація “Як інновації в страхуванні впливають на підвищення продажів в рітейлі”
Тези:
• Виплати страхового відшкодування клієнтам торгової мережі за 15 хвилин – це реально
• Повністю цифрове страхування і ніяких паперів при впровадженні платформи ІНРІСК
• Збільшення повторних продажів в рітейлі при використанні платформи з фактично нульовими вкладеннями
• Експрес виплати і тантьєма як механізм підвищення лояльності клієнтів
• Інші інновації для рітейлу на основі технологій комп’ютерного зору і штучного інтелекту
13:10 – 13:30Олександр Сабанюк (Керівник, Secnet EECA)
Компанія Secnet EECA спеціалізується на проектній дистрибуції B2B-рішень, що включає в себе поставки професійного устаткування та програмних рішень для побудови IТ-інфраструктури корпоративних підприємств / мережевих рітейлерів / банківських установ / МФО через мережу авторизованих партнерів в країнах СНД.
Презентація “Розпізнавання облич для автоматичного моніторингу присутності персоналу в закріплених робочих зонах торгових точок мережі”Тези:
• Основні проблеми контролю та обліку робочого часу в торгових точках мережі
• Вплив відсутності контролю на робочий процес і показники ТТ
• Рішення платформи, для інших департаментів рітейл
13:30 – 13:50Кирило Андрусяк (Head of New Business Department, Webpromo)
презентація “Діджитал в рітейлі”Тези:
• Історія: що таке інновації. Які інновації в digital для рітейлу
• Проблеми рітейлу в 99% випадках. Приклади на популярних сайтах (розбір сайтів ІКЕА та Make up)
• Підбірка технічних інструментів для тих хто вирішив вийти з офлайн в онлайн. Чек-лист
• Комплекс з SEO та контекстної реклами, завдяки яким досягли конкретних результатів. (розбір кейсу Ашан)
• Як поліпшення юзабіліті сайту компанії дозволило збільшити дохід інтернет магазину на 314% (розбір кейсу Leroy Merlin)
• Блог та якісний контент як засіб залучення нових клієнтів та розвитку нового онлайнового каналу (розбір кейсу Метро)
• Як мікро успіхи призводять до значних результатів (розбір кейсу Watsons)

13:50 – 14:00питання / відповіді

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №2
12:30 – 14:00
Перспективи інвестиційних проектів у сфері рітейлу / сесія під егідою юридичної компанії Sayenko Kharenko
12:30 – 14:00Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Нові технології для рітейлу очима інвестора
• Якірний рітейлер – інвестиційний пріоритет у рітейлі 2021 року
• Наслідки пандемії: час дискаунтерів і маркетплейсів
• Стріт-рітейл як вигідні інвестиції сьогодення і майбутнього
• Мережевий коворкінг – вигідний інвестиційний формат в умовах майбутнього
• Продуктовий рітейл як основний напрямок в рітейлі України
• Особливості кредитування та фінансування інвестиційних проектів
• Перспективи інвестиційних напрямків в УкраїніСпікери панельної дискусії:
Сергій Войцеховський (Співзасновник, КОЛО та член ради директорів BGV Group)
Михайло Третьяков (Директор юридичного департаменту, SOCAR)
Анна Савельєва (Sales Operation and Development Director, Watsons Ukraine)
Олексій Панасенко (Генеральний директор Billa / операційний директор NOVUS)
Модератор сесії: Світлана Гурєєва (Партнер, керівник практики нерухомості і будівництва Sayenko Kharenko)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №3

Сесія №2
12:30 – 14:00
Антикризові формати у франчайзингу / сесія під егідою Franchise group
12:30 – 14:00Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Який відсоток ризику закладається для тестування формату?
• Визначення формату — це більше про математику чи про інтуїцію?
• Колаборації. Разом сильніше?
• Швидкий ріст мережі: підводні камені.
• Франчайзинг допомагає жити у турбулентність?Спікери панельної дискусії:
Дмитро Борисов (Власник Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова)
Олександр Дудін (Директор та співвласник, CSD lab)
Олександр Петренко (Співвласник та директор з розвитку мережі “Еко-Лавка”)Модератор сесії: Петро Козачук (Керівник відділу продажу Franchise Group)

14:00 – 15:30
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №3
15:30 – 17:00
Інноваційні рішення та технології.
Блок 2
15:30 – 16:00Антон Денисенко (Managing Director, Bizerba Ukraine LLC), Айк Мгерян (Технічний керівник команди комп’ютерного зору «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group) та Микола Лавренюк (Головний інженер команди комп’ютерного зору «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group)
презентація “Штучний інтелект та інноваційні технології у відповідь на виклики сучасного рітейлу. Практичний кейс «Fozzy Group»
16:00 – 16:20Олег Машков (CEO & Founder, Verna) та Дмитрий Козлов (Brand Manager HPEAruba, ERC)
презентація “IT рішення для оптимізації роботи рітейлу за допомогою систем відеоаналітики”Тези:
• Контроль касових операцій за допомогою відеоспостереження
• Підрахунок кількості відвідувачів в торговому залі для визначення періодів пікового навантаження і конверсії торгових точок, а також оцінки ефективності маркетингових акцій
• Контроль присутності персоналу на робочому місці для підвищення ефективності обслуговування

Презентація “Технології Aruba для навігації і аналітики в роздрібних мережах”
Тези:
• Рішення для мобільної навігації і позиціонування
• Можливості відстежування місцеположення відвідувачів / співробітників і матеріальних цінностей
• Управління своїми сервісами за визначенням місцерозташування з будь-якої точки світу. Наявність функціоналу Proximity Marketing і аналітики робить Meridian провідною платформою в області навігації та визначення місцеположення всередині приміщень

16:20 – 16:40Уве Поом (Chief Operating Officer, SupplierPlus Group), презентація “Чим реверсивний факторинг вигідний покупцям?
Тези:
• Світові тенденції у фінансуванні ланцюга поставок
• Ситуація на українському ринку факторингу
• Які основні переваги реверсивного факторингу для покупців?
16:40 – 17:00Сергій Іващенко(Архітектор рішень, Konica Minolta Ukraine)
презентація “Адаптація операційки в ритейлі до гібридної роботи бекофісів”
Тези:
• Перехід на мобільне робоче місце
• Оптимальна цифрова інфраструктура для ефективної роботи бекофісу
• Цифровізація документообігу
• Як шлях документу впливає на ключові бізнес-процеси в рітейлі
• Оптимізація роботи з логістичними документами

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №3
15:30 – 17:25
Нові ТРЦ – відкривати не можна не відкривати
15:30 – 15:50Максим Гаврюшин
(Операційний директор, Budhouse Group)
презентація “Чим Нікольський відрізняється від інших ТРЦ в країні?
Тези:
• Концепція і тенант-мікс
Тематика і маркетинг
• Особливості підготовки до відкриття в період карантину
• Результати першого місяця роботи
15:50 – 16:10Михайло Штомпель (Co-founder & CEO CKS, Center of Frame Constructions)
Презентація “Оптимальні рішення для будівництва та ТРЦ”Тези:
• Ціна: Швидкість будівництва, металоємність, технологічні рішення і т.п
• Паралельний монтаж
• Свобода реалізації технологічних рішень
• Паркінги для ТРЦ
16:10 – 16:30Сергій Козолуп (Засновник, Cleaning Pro Group)
презентація “Нові софтверні рішення для команд у ТРЦ. Короткий огляд ринку Фасіліті менеджменту (FM)”
16:30 – 16:45Михайло Гвоздьов (Власник проекту ТЦ ТЕМП (м. Хмельницький)) та Наталія Бортник (Керівник проекту RDA (ексклюзивний брокер ТЦ ТЕМП)), презентація “Відкриття найбільшого спортивного ТЦ ТЕМП в Хмельницькому”
Тези:• Унікальність формату спортивного аутлет-центру ТЕМП• Концепція та формування tenant-mix майбутнього ТЦ.• Відкриття першого в Хмельницькому ресторану міжнародної мережі McDonald’s.

• Переваги та актуальність проекту.

16:45 – 17:25Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Недовіра та побоювання з боку рітейлу до відкриття нових ТРЦ. Як підняти рівень довіри рітейлу до нових ТРЦ?
• Призупинити та змістити відкриття ТРЦ – «боляче». Які сильні сторони відкриття ТРЦ саме в теперішній час? Та чи є вони?
• Рівень орендних ставок. 1Q’20 vs 1Q’21 по P&L моделі vs по факту. Чи вдається вийти на запланований бюджет?
• Які нові категорії груп товару з’явилися. Чи є такі? Приклади категорійних груп товарів? Які є інновації у ТРЦ та рітейлерів (товар, формат, просування тощо) відповідно до сьогодення?
• З’явилася нова, та посилились існуюча експертиза в онлайн-каналі рітейлерів. Як не переставати бути цікавим для офлайн шопінгу в ТРЦ? Які нові «фічі» притягують відвідувачів ТРЦ?
• Конкуренція та перерозподіл між новими, існуючими ТРЦ та street-retail у т.ч. шопінг «біля дому». Наскільки відчутна вона зараз? Як не втратити цікавість до ТРЦ після WOW-ефекту відкриття нового ТРЦ?
• Розважальний сегмент ТРЦ під загрозою? Як приймаються рішення по ДРЦ, кінотеатрах, боулінгах?Спікери панельної дискусії:
Михайло Нечипорчук (Виконавчий директор ТРЦ River Mall)
Рената Якубченієне (Генеральний директор, ТРЦ і БЦ Retroville)
Максим Гаврюшин (Операційний директор, Budhouse group)
Юлія Щаслива (Генеральний директор, ТРЦ Respublika Park)Модератор сесії: Олександр Крупка (Партнер напрямку street-retail, RDA)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №3

Сесія №3
15:30 – 17:10
E-commerce. Мультиканальність
15:30 – 15:50Марія Самплавська (Маркетинг директор, Intertop)
презентація “Бути Шивою в епоху омніканальності. Омніканальні продажі рівень Бог.”
Тези:
• Омніканальні продажі: вигода чи незворотний шлях.
• Омніканальні комунікації: як не заблукати з комунікаційною картою.
• Омніканальні розваги: клієнтський досвід в період перманентних карантинів.
15:50 – 16:10Андрій Логвін (CEO, Kasta.ua)
презентація “Kasta. Як продавати більше?”

16:10 – 16:30Андрій Рижов(Керівник проекту розвитку мережі відділень, Meest)
Презентація: “Зростаємо разом! Що може бути простіше?”
Тези:
• Легко – Доступно – Вигідно (легкий старт, доступна послуга та ПО, вигідне партнерство)

16:30 – 16:50Дмитро Стрельчин (Digital Leader, Decathlon Ukraine)
презентація “Змінюйся або помри. Поговоримо про майбутнє омніканального рітейлу?”Тези:
• Як змінюється поведінка і звички клієнтів? Що буде вимагати користувач завтра і як з ним вибудовувати нові відносини?
• Трохи інсайтів. Успішні інновації в рітейлі, які реалізує Decathlon в Україні та в світі.
16:50 – 17:10Аліна Качоровська (CEO, Kacho Group, Співзасновниця бренду Kachorovska)
презентація “Нові правила рітейлу в Україні 2021”Тези:
• Трансформація малого та середнього рітейл-бізнесу в Україні
• Актуальність гібридних форматів онлайн та офлайн проти звичного всім лише офлайну
• Диверсифікація, створення нових сегментів, цінових та не тільки

18:00 – 22:00
VIP PARTY

Адреса: KLITSCHKO EXPO, вул. Велика Васильківська, 55
Вхід за запрошеннями!

17 ЧЕРВНЯ

08:30 – початок реєстрації учасників
10:00 – початок роботи конференц-залів

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №1
10:00 – 11:00
Досвід міжнародних рітейлерів. Інвестиції та перспективи розвитку
10:00 – 10:20Мехмет Айильдіз(International Retail Director, FLO)
презентація
10:20 – 11:00Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Ключові критерії для прийняття рішення про вихід на український ринок, якими керувалися інвестори
• Чи можна орієнтуватися на досвід конкурентів?
• Переваги та труднощі роботи на українському ринку
• Насиченість ринку магазинами сучасного формату, місткість ринку та перспективи зростання
• Концепція розвитку та підбір локацій
• Вплив COVID-19 на операційну діяльність та плани розвитку
• Зміни в настроях та вподобаннях споживачів в 2020-21
• Підсумки роботи першого кварталу 2021 року
Спікери панельної дискусії:
Айхан Бірлік (Генеральний директор, Lacoste Ukraine)
Мехмет Айильдіз (International Retail Director, FLO RETAIL UKRAINE LLC)
Євген Лиходід(Retail Director, Yves Rocher)
Модератор сесії: Ігор Заболоцький (Провідний експерт в сегменті торговельної нерухомості, Colliers Ukraine)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №1
10:00 – 11:30
Ефективні концепти в рітейлі
10:00 – 10:20Олена Соловйова (Директор направлення
ексклюзивних концептів та розвитку ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»)
презентація “В Епіцентрі емоцій та вражень – Нові реноваційні концепти”Тези:
• Що собою являє формат shop in shop, в чому його переваги і чому компанія його розвиває
• Як проходить трансформація мережі ТЦ Епіцентр і впровадження нових концептуальних ідей в торговельну діяльність
• У чому особливості розробки нових рітейл-концептів в мережі Епіцентр і як напрямок «НЕКТАР» створює унікальні для світового рітейлу торгові формати
• Які формати shop in shop були реалізовані компанією і як ці рішення дозволили рітейлеру масштабуватися за межами мережі ТЦ Епіцентр.
10:20 – 10:40Юлія Дзюба (Засновниця, Dzyuba retail atelier, екс-керівниця департаменту оформлення магазинів Сільпо)
презентація “Рецепти створення ефективних концепцій”Тези:
• Куди сьогодні рухається рітейл дизайн.
• Інструменти створення емоцій в магазині.
• Де брати Великі ідеї: робота з інсайтами. Кейси.
10:40 – 11:00Сергій Петрук (Директор, ТОВ “Діодіка”)
презентація “Основні правила дизайну освітлення для рітейлу”
Тези:
• “Що таке добре, а що таке погано?” – розбір поганих і хороших прикладів освітлення в мережах
• Правда і міфи про світловий магнетизм в рітейлі
11:00 – 11:30Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Архітектура емоцій в рітейлі. Що її формує?
• Тренди в сучасному інтер’єрі магазинів рітейлерів
• Як за допомогою дизайну втримати долю в офлайні
• Як корона-криза позначилася на організаційних процесах (взаємодія з підрядниками та ТРЦ)Спікери панельної дискусії:
Олена Соловйова (Директор направлення ексклюзивних концептів та розвитку ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»)
Микола Астапов (Директор з розвитку та управління форматами, Алло)
Ольга Приходько (Керівник проектів, Synergy Construction)
Ольга Янишин (Регіональний директор, LC Waikiki Ukraine)Модератор сесії: Юлія Дзюба (Засновниця, Dzyuba retail atelier, екс-керівниця департаменту оформлення магазинів Сільпо)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №3

Сесія №1
10:00 – 11:30
RAU GR
10:00 – 10:50Еквайринг – чи дозволить держава українському бізнесу працювати за європейськими ставками?
Спікери панельної дискусії:
Василь Даниляк (Віце-президент ПАТ, “Концерн Галнафтогаз”)
Олеся Оленицька (Директорка з питань співпраці з органами державної влади та зв’язків з громадськістю, Metro Cash&Carry Ukraine)
Сергій Бадрітдінов (СEO, Intertop)
Питання дискусії:
• Еквайринг та інтерчейндж – скільки бізнес платить в Європі
• Чому українські підприємці переплачують за еквайринг
• Законодавчі ініціативи – чи вдасться відстояти інтереси рітейлу та сфери послуг
• Зниження вартості еквайрингу – реальна допомога бізнесу під час коронакризи
Модератор:
Наталія Петрівська (Керівник GR напрямку Retail Association of Ukraine)
11:00 – 11:30Чи врятує вакцинація рітейл від карантинних обмежень
Спікери панельної дискусії:
Мацьков Олександр (Заступник генерального директора ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України»)
Олександр Мельников (Керуючий директор, ТРЦ FABRIKA)
Питання дискусії:
• Від карантинних обмежень до масової вакцинації. Плани держави на майбутнє.
• Україна в «зеленій зоні». Що далі?
• Чим вакцинують і що з паспортами вакцинації?
• Соціально відповідальний бізнес: відкриття пунктів вакцинації в ТРЦ.
Модератор:
Наталія Петрівська (Керівник GR напрямку Retail Association of Ukraine)

11:30 – 12:00
КАВА-ПАУЗА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №2
12:00 – 13:30
Як технології трансформують рекрутинг. Нова реальність
10:20 – 10:40Владислав Котельницький (Expert Manager robota.ua)
презентація “Ринок праці в Retail: актуальна ситуація в Україні та світі”
Тези:
• robota.ua (Хто ми? Praju.pl, The Network, база резюме, кількість компаній в Retail, які працюють з нами)
• Що відбувається на ринку праці в Retail
• Портрет пошукача в рубриці Retail
• Зарплати галузі в Україні та світі
12:20 – 13:10Панельна дискусія
Питання панельної дискусії:
• Як компанія адаптувалась до ковідної та постковідної реальності?
• Як змінився ринок праці?
• Автоматизація процесів у ваших компаніях – на якій стадії, що надає? А для лінійного персоналу та топ-позицій теж працюють ці інструменти?
• Онбординг в нових умовах для синіх воротничків. Що змінили в програмі адаптації та адаптаційних процесах за останній рік?
• Три найефективніші інструменти для найму й утримання персоналу – рекомендація для безпосереднього керівникаСпікери панельної дискусії:
Ірина Гнутова (HR-директор Union Group: бренди «Золотий Вік», «Золота Країна», SRIBNA KRAINA, «Срібний Вік», BRILLIANT, Dominant Diamonds, Ломбард «Партнер», ТехноSale)
Наталія Лукаш (Директор з персоналу, Metinvest Digital)
Наталія Вінникова (Директор з персоналу, Ельдорадо)
Лілія Савич (Директор з персоналу, Агромат)
13:10 – 13:30Ірина Палієнко (Head of Customer Development, Jooble)
презентація “Як технології перетворюють рекрутинг”
Тези:
• Що в роботі рекрутера варто автоматизувати, а що – ні
• Оцінка ефективності каналів залучення кандидатів на лінійні вакансії
• Чому здобувачі не відгукуються на вакансії і як це змінитиМодератор сесії:
Мирослава Трандаш (Власник, MIRA top recruting (Executive/IT)
Co-founder MIRAHUB – експертна платформа для розвитку бізнесу)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №2
12:00 – 13:30
Виклики-2021 / сесія під егідою Youtube-каналу “За рамками рітейлу”
12:00 – 13:30Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Яка стратегія обрана компанією в 2021 році
• Як планувати роботу в повній невизначеності
• Результати роботи першого кварталу року
• Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі
• Взаємодія з бордом компанії, досвід корпоративного управління в ваших компаніях
• Навчання для топів, рекомендаціїСпікери панельної дискусії:
Сергій Войцеховський (Співзасновник, КОЛО та член ради директорів BGV Group)
Євген Іваниця (Виконавчий директор, JYSK Ukraine)
Максим Раскін (CEO, група компаній Алло)
Володимир Гончаров Заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі, ТОВ «Епіцентр К»)
Модератор сесії: Андрій Жук (Співзасновник Асоціації рітейлерів України, Автор та ведучий Youtube-каналу “За рамками рітейлу”)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №3

Сесія №2
12:00 – 13:50
ТРЦ як простір нових перевтілень: корисно, приємно, боляче та неминуче.
Блок 1
12:00 – 12:20Наталія Кравець (Комерційний директор Dragon Capital Property Management)
презентація “Зміни в ТРЦ в епоху глобальних змін”
Тези:
• Три «Р» – реконструкція, реновація та ротація в усіх ТРЦ в 2020-21 роках
• Мистецтво дипломатії в спілкуванні з орендарями
• Особливості трафіку та інших показників успішності ТРЦ
• Маркетинг в карантин – місія здійснена
12:20 – 12:40Марійн Брюінз (Business Development Manager, Multi Corporation)
презентація “Створення цінності об’єктів нерухомості”
Тези:
• Виклики комерційної нерухомості та роль професійного управління
• Майбутні можливості для нерухомості у світлі нових тенденцій
• Мистецтво створення цінності об’єктів нерухомості
12:40 – 13:00Марчін Гроджіцкі (Директор з розвитку бізнесу NOVO Technologies S.A.)
презентація “Сучасні ІТ-рішення як один з ключових елементів підвищення вартості торгових об’єктів в постпандемічний період”
Тези:
• Як сучасні IT-системи, призначені для індустрії роздрібної торгівлі, такі як Novo Property Management, можуть істотно вплинути на відновлення вартості торгової нерухомості після пандемії
13:00 – 13:20Анна Чуботіна (Генеральний директор, Arricano Real Estate)
презентація “Відображення суспільної реальності в проектах ТРЦ”
Тези:
• Коли вмирає стратегія, то що народжується у бізнес-циклі
• Королеви та кораблі в тематиці маркетингових активацій
• ЗОЖ, спорт, комфортний лайфстайл та зростання відповідних категорій
• Нова візія ТРЦ, підтверджена соціальними дослідженнями
• Сімейні цінності та протиріччя поколінь у КСВ та комунікаційних кейсах
13:20 – 13:50Панельна дискусія
Питання панельної дискусії:
• Причини та напрямки еволюції ТРЦ? Як позиціонують нові ніші офлайну?
• Як змінилися підходи у формуванні Tenant-mix? Як змінився статус якірних орендарів? Які категорії тепер пріоритетні та чому? Як змінилися умови співпраці з різними операторами, які розвивають онлайн канали продажів?
• Які з’явилися нові споживчі патерни, особливо в частині поводження відвідувачів ТРЦ?
• Які виклики перед командами маркетингу і оренди?
• Як громадські тренди впливають на інфраструктуру і соціалізацію ТРЦСпікери панельної дискусії:
Галина Закревська (Директор відділу оренди, ЦУМ Київ)
Наталія Кравець (Комерційний директор, Dragon Capital Property Management)
Роман Ємець (Керуючий директор, ТРЦ Dream Town)Модератор сесії: Анна Чуботіна (Генеральний директор, Arricano Real Estate)

13:30 – 14:30
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №3
14:30 – 16:30
Marketing. PR. SMM. Все про актуальні тренди
14:30 – 14:50Катерина Гуленок (Голова PR-департаменту, Brocard Ukraine)
презентація “Комунікаційні тренди 2021: Що змінив карантин?”
Тези:
• Основні тренди в комунікаціях на прикладі кейсу Брокард: онлайн-заходи, відео-контент, персоналізація, інфлюенсери та ін.
• Взаємодія зі співробітниками
• Зростаюча ціна репутаційних ризиків
14:50 – 15:10Валерій Бондарь (Директор з маркетингу, АТБ-маркет)
презентація “АТБ кохає тебе! Кейс АТБ про те як зробити активність, яка всім сподобається”
Тези:
• Чому Porsche, Винник, Космос і золоті кулони
• Як об’єднати рітейл, агентство, артиста, постачальників і суміжні бізнеси
• Як створювати хіти
• Які негативні сторони великих проектів
• Що робити, щоб проект був реалізований максимально ефективно
15:10 – 15:30Ганна Рибалка (Директор , Креативне агентство Lions) та Ольга Новіченко (Директор департаменту управління брендами та комунікаціями, Novus), презентація “Свіжий погляд – як перезапускалася комунікація Novus”
Тези:
• Чому важливий свіжий погляд і чому варто працювати не тільки з профільними креативними партнерами
• З чим зіткнувся Novus на початку 2020 року
• Чому так складно диференціюватися в українському рітейлі і чому не завжди потрібно веселити і розважати споживача
• Ефективні інструменти та основні помилки Що ми запропонували зробити Novus
15:30 – 15:50Дмитро Бушмакін (Chief Marketing Officer, Budhouse Group)
презентація “Особливості відкриття ТРЦ в карантинний період”
Тези:
• Особливості комунікації з відвідувачами в період карантину (на прикладі об’єктів Budhouse Group)
• Труднощі в підготовці до відкриття ТРЦ
15:50 – 16:10Маруся Коваль (Маркетинг директор, ЦУМ Київ)
презентація “Робота з емоціями і враженнями споживачів в рітейлі (кейс ЦУМ Київ)”
Тези:
• Вітриністика, in-store design
• Колаборації з українськими дизайнерами та художниками
• Influence-маркетинг
16:10 – 16:30Надія Лінська(Директор з маркетингу, ТРЦ Dream Town)
Презентація “Адаптація ТРЦ під потреби споживачів”
Тези:
• Хто головний? Оренда чи маркетинг?
• Як аналітика може впливати на зміни в tenant-mix.
• Чи є фудкорт обов’язковою складовою ТРЦ.
• Соціальний проект, як генератор трафіку
Модератор сесії:
Олена Яковенко (Керуючий партнер, prcom)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №3
14:30 – 16:30
CEO club
14:30 – 15:20 Панельна дискусія “Мережі & постачальники”
Питання панельної дискусії:
• Уявімо, що ви – новий місцевий виробник або постачальник невідомої для українського ринку групи товарів.
• Наскільки реально потрапити на полицю великого супермаркету? Як в цілому відбувається процес відбору товарів з точки зору мережі і які ви можете дати поради постачальнику, щоб збільшити його шанси потрапити на полиці?
• Держава, мережі, рітейлери або споживачі. Хто на сьогоднішній день встановлює правила гри?
• Маржа: як розподіляється між супермаркетом і постачальником. Від чого залежить цей розподіл: категорія товару, бренд, країна виробника, нормативи, особисті домовленості або щось інше?
• Яка сьогодні роль держави у взаємодії мереж і постачальників і якою вона повинна бути? Що потрібно змінити на законодавчому рівні?
• Як змінилася ситуація у взаємовідносинах мереж і постачальників під час пандемії?
• Як проявили лояльність мережі до постачальників, які постраждали від локдауну? Що ще потрібно впровадити?
• Ціноутворення на підвищений попит. У минулому році ми зіткнулися з підвищенням ціни на товари першої необхідності. Це призвело до негативної реакції споживача, і вона, в першу чергу, була спрямована на мережі. З точки зору постачальника, чому стався такий стрибок ціни і як його можна було уникнути?
• Зараз весь світ стурбований проблемами екології, перевиробництвом і нерегульованими відходами. В супермаркетах закінчується термін придатності у сотні тон продуктів. Це веде до збитків постачальника, додаткову логістику і забруднення навколишнього середовища. Як мережі зараз регулюють надлишок продукції і яка модель може спрацювати ефективніше?
• Який міжнародний досвід буде корисно застосувати до українських реалій в розрізі: законодавчого регулювання, взаємної відповідальності мереж і постачальників, задоволення запиту споживача, загальносвітових трендів.
• Яка для вас ідеальна картина взаємовідносин мереж і постачальників через 10 років?Спікери панельної дискусії:
Денис Голубчиков (Генеральний директор підрозділу споживчих товарів для здоров’я Johnson & Johnson в Україні, комерційний директор підрозділу споживчих товарів для для здоров’я Johnson & Johnson в країнах СНД)
Тарас Корніяченко (Генеральний директор “ТЕДІС Україна”)
Ніна Домбровська (Директор, Henkel Ukraine)
Олексій Панасенко (Генеральний директор Billa / операційний директор NOVUS) Модератор дискусії: Євгеній Шевченко (Генеральний директор, Carlsberg Ukraine, член ради директорів Американської торгової палати)
15:20 – 15:40Перерва

15:40 – 16:30Панельна дискусія “Бізнес як грань особистості”
Питання панельної дискусії: інформація уточнюєтьсяСпікери панельної дискусії:
Федір Дроздовський (керуючий партнер Megogo)
Сергій Бояр (засновник та СЕО Gazer)
Наталія Яроменко (засновниця, Color Trend)
Питання панельної дискусії:
• Роль особистості першої особи в розвитку бізнесу (ступінь впливу)
• СЕО працює особистістю. Чи згодні з твердженням?
• Розмивання поділу на бізнес і приватне. Наскільки вільною особистістю можна бути, будучи успішним бізнесменом?
• Інструменти самоактуалізації і персонального розвитку лідера
• Бізнес як головний тренінг особистісного зростання
Модератор сесії:
Олександр Пітенко (Акціонер, UVK)

17:00
ЗАКРИТТЯ RAU Expo 2021