Програма RAU Expo 2022

08:30 – початок реєстрації учасників 09:00 – початок роботи виставки 10:00 – початок роботи конференц-залів

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №1
10:00 – 12:00 “Ринок нерухомості України. Відновлення роботи ТРЦ. Взаємодія з орендарями та післявоєнні перспективи розвитку”
10:00 – 10:20
Кирило Кравченко (Керівник проектів офісної нерухомості, RDA), презентація «Офісна нерухомість Києва — де буде дно?»
Тези: • Як офісний ринок постраждав від обстрілів у порівнянні зі складським?
• Скільки IT-спеціалістів покинуло Україну і яку роль вони відіграють у структурі попиту?
• Чому реакція ринку на будь-які кризи типова? Приклади 2008, 2014-2016 та 2022 років, коли попит падав до 50%, вакантність зростала в 2-2,5 рази, а на відновлення витрачалось 2,5-3 роки.
• Рівень вакантності, на якому можемо зупинитися.
• Спеціальні комерційні умови від орендодавців на період воєнного стану — «А»-клас по ціні класу «В».
• Що буде з бізнес-центрами з центральним опаленням? Орендні відносини у БЦ, які підпадуть під віялові відключення електроенергії.
10:20 – 12.00
Панельна дискусія
Питання дискусії • Постійні сигнали повітряної тривоги та закриття комплексів. Регламентовані дії у разі повітряної тривоги, реакція відвідувачів та орендарів. Чи є місце для маневрування?
• Як змінилися постійні витрати ТРЦ через повітряні тривоги?
• Пільги для орендарів через втрати у товарообігу під час повітряних тривог. Чи є вони? Сфера розваг та громадського харчування.
• Блекаути. Що робити, якщо ця проблема затягнеться на довгий період?
• Суворе дотримання правил енергозбереження та падіння продажів. Як економія на електроенергії впливає на емоційний стан відвідувачів та бажання робити покупки? Ідеї про те, як не напружуючи мережу, повернути магазинам презентабельний вигляд.
• Фінансові показники ТРЦ та наскільки змінилось відвідування під час війни? Які орендарі досі не відновили роботу? Які плануюються у зв’язку з цим ротації?
• Збитки та плани по відновленню пошкоджених ТРЦ та об’єктів після деокупації. Перспективи модернізації об’єктів.
• ТРЦ, відкриті під час війни. Плани по будівництву та запуску нових торговельних центрів.
• Інвестиційний клімат та поточний стан справ на ринку (попит та пропозиція). Поведінка власників об’єктів у військовий час: чи стали вони більш відкритими до продажів об’єктів нерухомості? Інвестиційний клімат в Україні після закінчення військових дій.
Спікери панельної дискусії:
Максим Гаврюшин (Операційний директор, Budhouse Group (ТРЦ Нікольський, Любава та ін.)
Наталія Кравець (Комерційний директор, Dragon Capital Property Management)
Ірина Поварчук (CEO, DCH I&RE (Мережа ТРЦ Караван)
Петро Пуняк (Засновник WR Group (ТРЦ ЛАЗ-695, Майдан, Fabrik, Vector та Park.)
Олександр Оверчук (Директор, ТРЦ «Злата Плаза»)
Наталя Антоненко (СЕО, Port City Group)
Модератор сесії:
Артем Ретін (Керуючий партнер, компанія з управління нерухомістю Retail.Pro)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №1
10:00 – 12:00 “Аналітика ринку. Відновлення галузі рітейлу”
10:00 – 10:20
Юлія Яценко (Head of Strategy Department, агенція Promodo), презентація «Відновлення рітейлу в онлайні: чим допоможе аналіз ринку»
10:20 – 12:00
Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Як змінилась поведінка покупців, чи стало відчутним зниження купівельної спроможності?
• Як змінились частки ринку (по товарних сегментах), який тренд розвитку?
• Як змінилась маркетингова політика? Чи можна назвати маркетинг у цей час успішним? Які нові опції у бізнес-моделі стали інноваційними?
• Як наразі проходить співпраця з виробниками (комунікація мережі/виробники)?
Спікери панельної дискусії:
В’ячеслав Сауц (Директор з маркетингу, Аптека Низьких Цін)
Дмитро Циганков (Когнітивний директор, Fozzy Group)
Надія Гануліч-Манукян (Директорка з маркетингу, мережа АЗК UPG)
Модератор сесії:
Яна Єрмакова (Керівник напрямку аналітики, Асоціація рітейлерів України)

12:00 – 12:45 – КАВА-ПАУЗА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №2
12:45 – 14:00“Інноваційні рішення та технології для бізнесу”
Спікери сесії:
Олег Кушіль (Директор Дирекції цифрової трансформації, мережа АЗК WOG)
Сергій Козолуп (Засновник та CEO, The Cleaning Pro Group)
Антон Денисенко (Директор, Bizerba Україна)
Ewave Mobile (спікер уточнюється)
Arber (спікер уточнюється)
Питання до обговорення:
• Технології, що залишаються актуальними під час війни. Фокус на запобіганні втратам
• Автоматизація процесів та впровадження інструментів самообслуговування як спосіб оптимізації шляхів обслуговування клієнтів АЗК

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №2
12:45 – 14:00“RAU GR. Взаємодія рітейлу та влади під час війни: виклики, оперативна комунікація, синергія”
Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Відшкодування збитків та відновлення роботи на деокупованих територіях
• Повітряні тривоги, комендантські години, бронювання ключових працівників рітейлу
• Дефіцит обігових коштів: доступ рітейлу до кредитування, вплив зменшення купівельної спроможності, девальвації та міграція населення за кордон
Спікери уточнюються
Модератор сесії:
Олексій Француз (Head of GR, Асоціація рітейлерів України

14:00 – 15:30 – ОБІДНЯ ПЕРЕРВА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №3
15:30 – 17:00 “Релокація бізнесу. Розширення кордонів”
Сесія наповнюється
Питання до обговорення:
• Переваги та труднощі діяльності бізнесу в нових умовах
• Побудова процесів (логістика, постачальники тощо)
• Особливості регіону / нових ринків
• Економічні програми підтримки для релокованих бізнесів
• Підтримка працівників та формування позитивного досвіду персоналу
• Колаборації бізнесу
Спікери сесії:
Юлія Князик (Маркетинг-директор, мережа пекарень Lviv Croissants), тема виступу уточнюється
Анна Островська (Власник, мережа магазинів «Мармеладний Кіт»), тема виступу уточнюється

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №3
15:30 – 17:00 “Антикризове управління компанією 2.0”
15:30 – 15:50
Панельна дискусія
Питання до обговорення:
• Роль лідера в умовах воєнного стану і повної невизначеності: що змінилося в управлінні компанією
• Заходи щодо оптимізації бізнесу: як приймати стратегічні рішення та оптимізувати витрати під час війни
• Які завдання стоять зараз саме перед вами, як керівником: горизонт планування, наскільки змінилася стратегія розвитку
• Сьогоднішня роль внутрішніх і зовнішніх PR-комунікацій: що варто робити, а що – краще виключити?
• Як змінилися продажі з початку війни: на які категорії попит впав, на які, навпаки, виріс; яким є падіння попиту/продажів в цілому?
• Як змінилися стратегії співпраці з постачальники, а як – з орендодавцями: чи вдається в усіх випадках домовитися і які виникають проблеми
Учасники панельної дискусії:
Сергій Притула (Засновник благодійного фонду Сергія Притули, громадський діяч, волонтер)
Дмитро Танько (В.о. директора з роздрібної торгівлі, Епіцентр К)
Вікторія Луценко (Генеральна директорка, Auchan Україна)
Олексій Панасенко (Операційний директор, Novus)Модератор:
Андрій Жук (Голова правління, Асоціація рітейлерів України)

17:00 – завершення роботи першого дня
17:30 – 21:00 – Вечірній фуршет для власників VIP-квитків
Вхід за VIP-квитками та окремими квитками на фуршет.
Програма RAU Expo 2022
08:30 – початок реєстрації учасників
09:00 – початок роботи виставки
10:00 – початок роботи конференц-залів

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №1
10:00 – 12:00 “Майбутнє і гроші. Як планувати в умовах війни. Як заробляти і тримати фокус на прибутку”
10:00 – 12:00
Сесія наповнюється
Питання до обговорення:
• Як продовжувати працювати і позитивно мислити про майбутнє, незважаючи на негативний фон у суспільстві та інфополі?
• Що робити далі і як заробляти в нинішніх умовах?
• “Не на часі” або все ж таки “Час діяти”? Звідки брати натхнення на розвиток?
• Ідеї та тенденції розвитку бізнесу у військовий час.
Модератор сесії:
IDNT

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №1
10:00 – 12:00 “Інноваційні рішення та технології для бізнесу
Сесія наповнюється
Спікери сесії:
Василь Гриб (Керівник відділу технічної підтримки продажів, Фокстрот)
Ольга Смисльонова (Директор з продажів, Нова пошта)
Питання до обговорення:
• Інтеграція інструменту оплати цифровими активами у ритейлі ПТіЕ: досвід першопрохідців – мережі Фокстрот
• Продажі онлайн та фулфілмент для бізнесу

12:00 – 12:30 – КАВА-ПАУЗА

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1

Сесія №2
12:30 – 14:00 “BRAVE UKRAINIAN MARKETING”
>12:30 – 14:00
Питання до обговорення:
• Головні тренди воєнної комунікації: все про патріотизм, єдність, емпатичність та сміливість.
• Стабільна маркетингова комунікація у нестабільний час.
• Креатив під час війни: нестандартні кейси просування бренду. Як не потрапити у халепу?
• Благодійність, волонтерство та КСО-програми у рітейлі.
Спікери сесії:
Марія Назаренко (Маркетинг та e-commerce директорка, Comfy)
Марія Самплавська (CMO, INTERTOP Ukraine)
Юлія Ткаченко (Керівник відділу продажів по роботі з ключовими клієнтами, Lukas)
Ігор Сокол (СЕО, Sister`s Aroma)
Інна Морозова (Директор з маркетингу, Arricano Real Estate)Модератор:
Олена Яковенко (Управляючий партнер, PrCom)

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2

Сесія №2
12:30 – 14:00 “Ринок праці. Пережите і як будувати стратегію перемоги”
12:30 – 14:00
Панельна дискусія
Питання до обговорення:
• Проблеми з ротацією та наймом персоналу та шляхи їх вирішення
• Зміна поведінки на ринку HR. Реалії та нові можливості
• Як змінились інструменти управління персоналом
• Роль керівника в ефективному управлінні персоналом під час війни
Учасники панельної дискусії:
Катя Бандуровська (HRD, Comfy)
Оксана Огнева (Директор з управління талантами IT, аутсорсингова компанія Miratech)
Юлія Назарець (HRD, Novus)
Вікторія Закарчевна (HR-директор, Територія мін цін)
Поліна Тіщенко (Директорка з управління персоналом напряму “Ритейл”, МХП)Модератор:
Мирослава Трандаш (Власниця MIRA top recruiting (Executive / IT), Co-founder MIRAHUB)

14:00
ЗАКРИТТЯ RAU Expo 2022