КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №1
Сесія №1
10:00 – 12:00
10:00 – 10:20
Панельна дискусія
10:20 – 12.00
Панельна дискусія
Питання дискусії • Постійні сигнали повітряної тривоги та закриття комплексів. Регламентовані дії у разі повітряної тривоги, реакція відвідувачів та орендарів. Чи є місце для маневрування?
• Як змінилися постійні витрати ТРЦ через повітряні тривоги?
• Пільги для орендарів через втрати у товарообігу під час повітряних тривог. Чи є вони? Сфера розваг та громадського харчування.
• Блекаути. Що робити, якщо ця проблема затягнеться на довгий період?
• Суворе дотримання правил енергозбереження та падіння продажів. Як економія на електроенергії впливає на емоційний стан відвідувачів та бажання робити покупки? Ідеї про те, як не напружуючи мережу, повернути магазинам презентабельний вигляд.
• Фінансові показники ТРЦ та наскільки змінилось відвідування під час війни? Які орендарі досі не відновили роботу? Які плануюються у зв’язку з цим ротації?
• Збитки та плани по відновленню пошкоджених ТРЦ та об’єктів після деокупації. Перспективи модернізації об’єктів.
• ТРЦ, відкриті під час війни. Плани по будівництву та запуску нових торговельних центрів.
• Інвестиційний клімат та поточний стан справ на ринку (попит та пропозиція). Поведінка власників об’єктів у військовий час: чи стали вони більш відкритими до продажів об’єктів нерухомості? Інвестиційний клімат в Україні після закінчення військових дій.
Спікери панельної дискусії:
Максим Гаврюшин (Операційний директор, Budhouse Group (ТРЦ Нікольський, Любава та ін.)
Наталія Кравець (Комерційний директор, Dragon Capital Property Management)
Ірина Поварчук (CEO, DCH I&RE (Мережа ТРЦ Караван)
Петро Пуняк (Засновник WR Group (ТРЦ ЛАЗ-695, Майдан, Fabrik, Vector та Park.)
Олександр Оверчук (Директор, ТРЦ «Злата Плаза»)
Наталя Антоненко (СЕО, Port City Group)
Модератор сесії:
Артем Ретін (Керуючий партнер, компанія з управління нерухомістю Retail.Pro)
КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА №2
Сесія №1
10:00 – 12:00 “Аналітика ринку. Відновлення галузі рітейлу”
10:00 – 10:20
Юлія Яценко (Head of Strategy Department, агенція Promodo), презентація «Відновлення рітейлу в онлайні: чим допоможе аналіз ринку»
10:20 – 12:00
Панельна дискусія
Питання дискусії:
• Як змінилась поведінка покупців, чи стало відчутним зниження купівельної спроможності?
• Як змінились частки ринку (по товарних сегментах), який тренд розвитку?
• Як змінилась маркетингова політика? Чи можна назвати маркетинг у цей час успішним? Які нові опції у бізнес-моделі стали інноваційними?
• Як наразі проходить співпраця з виробниками (комунікація мережі/виробники)?
Спікери панельної дискусії:
В’ячеслав Сауц (Директор з маркетингу, Аптека Низьких Цін)
Дмитро Циганков (Когнітивний директор, Fozzy Group)
Надія Гануліч-Манукян (Директорка з маркетингу, мережа АЗК UPG)
Модератор сесії:
Яна Єрмакова (Керівник напрямку аналітики, Асоціація рітейлерів України)